Katalog reklamowy – online

Promocja i reklama ma bardzo spore znaczenie, jeśli chodzi o pozycję danej firmy na rynku. Dlatego każda firma, której zależy na tym, ażeby znajdować się o krok przed konkurencją i posiadać wielu klientów, nieustannie inwestuje w reklamę i upowszechnienie.

W tym celu najczęściej współpracują one z agencjami reklamowymi. Te, znając gruntownie ich propozycję i specyfikę działania, skuteczniej są w stanie opracowywać kampanie reklamowe. Na potrzeby tych firm opracowują one katalogi reklamowe. O ile oferta firmy polega wyedytowaniu, to zmiany te odnotowuje się w katalogu. Jeśli zmian nie ma, to uatrakcyjnia się wyłącznie szatę graficzną katalogu.
Choć wydawać aby się mogło, że takie zmiany nie posiadają sensu, to jest to myślenie błędne. Niekiedy sposób prezentacji oferty firmy jest bardzo ważny. Jeżeli już klienci widzieli poprzednie katalogi reklamowe, to mogą się nimi nie zainteresować. Wystarczy zmiana szaty graficznej czy zmiana w raportach towarów, ażeby ofertą firmy zainteresowali się nawet ci, którzy już z dużą uwagą ja znają. Dlatego w tej chwili co jakiś czas celowo zmienia się wygląd katalogów reklamowych. Wszystko, co jest nowe i nieopatrzone wzbudza większe zainteresowanie. Katalogi i notesy firmowe najczęściej modyfikuje się bez przerwy, co jakiś czas. Tym bardziej wtedy, gdy do oferty firmy wchodzi nowy produkt czy usługa. Jeżeli już rozszerzenie oferty nastąpi w niedługim czasie po wydaniu nowego katalogu promocyjnego, to nowy produkt reklamuje się za poradą ulotek, które stanowią swego rodzaju wkładkę do katalogu.
Zobacz również: notes w okładce spiralowanej.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

1 comment:

Dodaj komentarz