Jak sprzedawać zapachem

Obecnie marketing może być realizowany na wiele różnorakich sposobności, niemniej jednak część osób zapomina o tym, jak istotne są zapachy w zwiększaniu dystrybucji i zapotrzebowania na dokładnie określone produkty. Marketing zapachowy jest takim działem marketingu, w którym wykorzystywane są zapachy. Każdy bodziec działa na człowieka w konkretny sposób.

Dzięki wszystkim osobom bodźcowi człowiek podejmuje jakieś działania albo zaniecha jakichś działań Zapach może zarówno skłaniać do zakupu, jak i może też sprawiać, że nie będziemy chcieli dokonać zakupów. Wszystko zależy tutaj od tego, jakie zapachy zostaną zastosowane w dokładnie określonej przestrzeni handlowej. Aromatyzacja sklepów i przestrzeni handlowych powoduje, że klienci zdecydowanie częściej wykonują zakupy. W znaczącej liczbie sytuacji zdarza się też tak, że wartości zakupów jest także wyższa. Klienci pod wpływem konkretnym zapachów podejmują konkretne działania i działania te w bardzo wielu sytuacjach zmierzają do tego, gdy kupić dodatkowo towarów lub usług. Dzisiaj wiemy perfekcyjnie, że aromamarketing rozwija się bardzo dynamicznie i wielu ludzi wręcz nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest pod wpływem takiego marketingu. Osoby te nie rozumieją, że przeznaczenie zapachu jest w stanie wykreować w nich potrzebę posiadania konkretnych produktów albo usług lub sprawić, że nie będą ich potrzebować. Wszystko, to realizowane jest na poziomie podświadomym, bo tak właśnie działają zapachy. Zapachy mogą przywodzić na myśl miłe doznania i zdarzenia, przez co mogą skłaniać do stworzenia zakupu albo większych zakupów.
Warto sprawdzić: dyfuzory zapachowe.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

0 comments:

Dodaj komentarz